Welke les past het best bij jou?

Rooster JOUW GYM Amersfoort

Alijd een les die bij je past
Alle lestijden van de group & smallgroup lessen
8:00 - 8:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
8:30 - 9:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
17:00 - 17:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
17:30 - 18:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
20:00 - 20:45
Circuittraining
Door Ismee
Training onder begeleiding in de vorm van een uitdagend en divers circuit. Een leuke en effectieve methode om fit te worden en te blijven.
7:00 - 22:00
Personal training
Door Varieert
Train 1 op 1 met de personal trainer. Ga voor maximaal resultaat. Inclusief meting, voedingsschema op maat en veel meer.
8:00 - 8:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
8:30 - 9:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
17:30 - 18:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
17:00 - 17:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
20:00 - 20:45
Circuittraining
Door Ismee
Training onder begeleiding in de vorm van een uitdagend en divers circuit. Een leuke en effectieve methode om fit te worden en te blijven.
7:00 - 22:00
Personal training
Door Varieert
Train 1 op 1 met de personal trainer. Ga voor maximaal resultaat. Inclusief meting, voedingsschema op maat en veel meer.
8:00 - 8:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
8:30 - 9:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
11:00 - 12:00
Circuittraining
Door Ismee
Training onder begeleiding in de vorm van een uitdagend en divers circuit. Een leuke en effectieve methode om fit te worden en te blijven.
17:00 - 17:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
17:30 - 18:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
7:00 - 22:00
Personal training
Door Varieert
Train 1 op 1 met de personal trainer. Ga voor maximaal resultaat. Inclusief meting, voedingsschema op maat en veel meer.
8:00 - 8:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
8:30 - 9:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
17:00 - 17:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
17:30 - 18:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
20:00 - 20:45
Circuittraining
Door Ismee
Training onder begeleiding in de vorm van een uitdagend en divers circuit. Een leuke en effectieve methode om fit te worden en te blijven.
7:00 - 22:00
Personal training
Door Varieert
Train 1 op 1 met de personal trainer. Ga voor maximaal resultaat. Inclusief meting, voedingsschema op maat en veel meer.
8:00 - 8:30
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
8:30 - 9:00
Smallgroup training
Door Roy
Train in een klein groepje van max 4 personen. Deze vorm biedt meer begeleiding en zorgt ervoor dat je gerichter kunt werken aan je eigen fitnessdoelen.
11:00 - 11:45
Circuittraining
Door Ismee
Training onder begeleiding in de vorm van een uitdagend en divers circuit. Een leuke en effectieve methode om fit te worden en te blijven.
7:00 - 22:00
Personal training
Door Varieert
Train 1 op 1 met de personal trainer. Ga voor maximaal resultaat. Inclusief meting, voedingsschema op maat en veel meer.
11:00 - 11:45
Circuittraining
Door Ismee
Training onder begeleiding in de vorm van een uitdagend en divers circuit. Een leuke en effectieve methode om fit te worden en te blijven.
7:00 - 15:00
Personal training
Door Varieert
Train 1 op 1 met de personal trainer. Ga voor maximaal resultaat. Inclusief meting, voedingsschema op maat en veel meer.
Dit is JOUW GYM, de gezondste manier van trainen. Gegarandeerd resultaat als jij wilt Afvallen Fitter worden Sterker worden